Godmorgon :)

Det känns som jag sovit bort halva dagen. Men jag orkar verkligen inte gå upp, jag ligger i sängen och är alldeles död typ. Jag vet inte men jag är trött hela tiden nuförtiden.. Jag älskar att sova och jag har blivit likadan som min storebror - går aldrig att väcka, jag vaknar inte av väckarklockor elr ngt & ibland kan ja pratat me mamma i telfonen fast jag inte ens minns de :O.  Jag är skit hungrig men köket ligger flera meter bort från min varma säng, mitt ilands problem just nu.  Idag ska jag plugga & träffa caroline om jag kommr upp. Nej nu måste jag äta frukost, PUSS PÅ ER!


ännu en egobild, jag har flera 1000 på datan helt seriöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0