Godmorgon

Mamma&pappa; vi ska jobba imorron.
Maja; ah okej men ring inte och väck mig.
Mamma; nejdå.
nästa morgon 9.40 ringer telfonen.
Mamma; gomorron :)
Maja; jag sover?
Mamma; oj förlåt jag trodde du var vaken
Maja; ja nu är jag det...
*klick*

Bra start på morgonen. Jag fick sova tre timmar mer än valigt allafall. Men jag haaatar när folk ringer när man sover -.-' Men värst är ändå telefonförsäljare som ringer kl 8 på morgon. haha jag minns en gång när jag var hemma & var sjuk så ringde en telefonförsäljare mitt på dagen på en vardag. Jag sa till henne att mina föräldrar jobbade & du får återkomma på kvällen när hon fråga efter dom, haha & då svarar hon "men är dom aldrig hemma  på dagen eller?", nej dom jobbar faktiskt på dagen -.-' aja nu ska jag äta frukost :) pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0