Godnatt!

Imorron ska jag hjälpa min morfar & köpa en dator & installera den & deras telefon osv. Min morfar är lite roligt ibland.

maja; så ni har köpt bärbar telefon nu?
morfar; ja idag men det är så många knappar, sladdar, installeringar så jag tror inte du klarar det.

haha herregud de är en telefon, men han har aldrig varit speciellt bra på sånt! Så det är det jag ska göra hela dagen & sen blir de melodifestivalen me melle och carro imorn kväll! Vet inte hur mkt jag kan uppdatera eftersom ajg ska möta morfar i centrum 11 imorn, så jag ska försöka sova snart. Eftter min dusch nu & middag bara för ngn timme sen, ja de går bra att bo ensam! Ser bara ut som ett bombnedslag så städa måste jag göra imorn me! puss & ha en toppen helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0