Heeelg!

I helgen ska jag bara ta det lungt, här är lite av sakerna som måste göras;
~ Kemi lapprapport, 3 v försenad.
~ Matte B, första provet på måndag.
~ Skriva nyhetsartikel, reccention, kontaktanons & insändare till medeltistidningen, fast e lungt me tid.
~ Spanska läxa, ingenaning vad det är ens.
~ Städarummer som ser ut som ett bomnedslag.
skitkul, verkligen. Har ingen lust alls, men det måste allafall göras & så ska jag väl träffa lite vänner & ta långa sovmorgonar, haha (; men ikväll blir det bara chill allafall. Nu sitter jag allafall och dricker loka, mitt nya beroende! Jag älskar mineralvatten, vi har flera flaskor hemma & dricker de varje dag. Min favvo är helt klart bonaqua persika & ramlösa hallon & lime och skogshallon.   PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0