Hej sötnosar!

Just nu sitter jag & laddar hem massa musik till resan. Det blir ju dessutom olagligt imorron när den fuckade fildelningslagen börjar gälla -.-' helt onödigt man kmr bara hitta på nya sätt att få musik på gratis. Fick ett påskägg idag av min faster för jag är ju inte hemma på påsken, massa godis, hårinpackning, hårspray & badskum (a) hihi tack! Ikväll blir det som varje tisdag, den rätta för rosing & desperate och godis! Det missar jag aldrig. Elr jo iofs nästa tisdag missar jag det men de är de värt (; Är ledig imorrn så jag är verkligen på asbra humöör! Kommer sitta klistrad framför tvn ikväll allafall så mig hör ni mer från imorron när jag vaknat sent när ni alla andra sitter i skolan *skadeglädje* ;) puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0