Hemma.

Nu är jag hemma, jag var ju som sagt hemma hos Narin i märsta för första gången. Omg vad jag kmr skämmas imorn när vi ska göra vår idrottsdans. Jag har idrott + att aalla ska kolla på en -.- nej paniken sstiger innom mig. Efter det drog vi till arlanda för att möta hennes moster och få en väska, så drog vi till donken & käka. Fick en glass, cheeseburgare och mellan pomefrits för 10kr, haha snacka om biiiilligt! Så drog vi till sollentuna och lämna väskan hos henne mormor & fick skjuts till kista centrum. Där shoppade Narin massa fina tröjor för hon ska resa bort nästa vecka :) i´m going to miss her! Aja nu är jag hemma allafall och ska duscha & måste vrål plugga till mitt svenska prov imorron som jag inte ens öppnat boken för -.- hejdå mvg i svenska! Men jag orkar inte bry mig, hoppas på g på provet! Ja som ni märker är jag skoltrött, men det är de sista jobbiga nu innan påsken! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Narin

I'm gonna miss u too!



<3

//Narnish

2009-03-26 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0