I´M BACK!

Nu är jag tbx i sthlm och skolan för den delen oxå.

I lördags åkte jag & carro skidor i hundfjället, vi åkte sveriges brantaste backe väggen! Herregud säger jag bara, aaaldrig igen. Carro fick upp mig i den backen och det gick bra typ 6 meter, men sen blev de isigt som fan så jag ramlar och rullar säkert 10 meter ner om nte mer, alldeles snöig och psykiskt förstörd så stoppade kanten mig. Annars hade jag väl rullat hela backen ner som vi såg en som gjorde. Jaag var typ livrädd & ni som själva åkt den backen när den är isig fattar.  & bättre kändes de nte när en kille på 140cm susar förbi mig, jag vill oxå va så jävla bra! Sen kommer carro och garvar åt mig som alltid, så vägra jag att åka mer så jag hasa mig ner för hela backen och den är lång kan jag säga. Efter de åt vi matsäck tsm och begav oss tsm på en knapplift till tandådalen och åkte där på eftermiddagen. På kvällen sov hon hos mig och vi åt chips & glass och kolla på melodifestivalen. Herregud vad är de för fel på svenska folket, higher och sarah dawn finer var ju helt klaart bäst av alla. & på söndag åkte vi bara hem och idag har de bara varit tråkig skola. Har 13 kapitel kemiprov= 158 sider, hela mitt betyg hänger på de, inte kul :/ aja nu måste man plugga & inga bilder har jag tagit häller tyvär. Men lika bra de efter mina vurpor hade kamran inte överlevt! puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0