I taket lyser stjärnorna

Nu är jag hemma efter varit med Nathalie på bio. Vi gick runt i hela stan för att leta efter En shoppaholics bekännelser men den gick ingenstans före tre och dumma som vi är tänkte vi inte på att kolla på internet innan. Men vi hamnade tillslut på sergel och kollade på I taket lyser stjärnorna. Jag tyckte den var jättebra och sorglig, jag började nästa gråta men man måste ju tänkta på sminket, haha. Sen drog vi rutn och kollade på solglassögon, hittade ett par jättefina på åhlens men hade inte tillräkligt me pengar :/ men jag köpte allafall ett solpuder, det var verkligen på tiden, tappade ju mitt förra veckan -.- Hoppas ni haft en trevlig helg, puss!


Kommentarer
Postat av: erica

sv hej jag vet inte om det har kommit till sverige än men testa stora åhlens i stockholm city! :D

2009-03-22 @ 17:37:25
URL: http://teasteme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket! :)

2009-03-22 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0