Lördag.

Började dagen me att möta upp morfar i kista centrum vid 11, jag var dödligt trött. Men han köpte en likadan dator jag har fast större så åkte vi hem till hnm och jag anstallerade, gjorde backup osv, tog tre timmar & fick 300kr för de, snääälllaste :D Så åt vi lasagne & choklad mose, min mormor äger på att laga mat, åt så jag mådde illa -.- haha. Sen skjutsa mofar hem mig & jag städa, inte ofta det händer.

Vid 6 mötte jag melle & carro så gick vi och handla tacos, godis & chips, vi drog hem till mig & då kom caroline så åt vi och kolla på melodifestivalen, omg säger jag bara, jag tyckte seriöööst ALLA var bättre än hon oprakvinnan som vann -.- piinsamt!  Min mamma ringde mig då och bah "det är fjaaasko, nästa år har vi bara jury grupperna, svenskafolket har ingen smak längre" haha. Alcazar och Måns var helt klart bäst enligt mig! Vi kolla på gamla filmer från nian och herregud vad fuula och rooliga. Vilka minnen vi har  <3 haha för 2 år sen lät det "maja sluuuuuta filma hela tiden" & idag sa dom "maja det var synd att du inte filma mer", haha :) Vi vill åka till gbg i sommar har vi kommit på, hoppas bara det blir av! Bjuder på lite bilder från ikväll, puss!

 
Mina brudar <3

Vi blev besvikna på vinnaren.

Jag älskar min bästavän carro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0