Måndag.

Då var första dagen på veckan över. Bara 4 dagar kvar till helg, haha. Hände inget speciellt idag, bara vanliga lektioner. Har helt okej lektioner på måndagar så, matte, levnadslära, engelska, spanska och sam. På sam garva vi så vi grät bara för vår lärare är så konstig. Hon stack sig på en spik i dag i klassrummet när hon skulle dra ner vita filmduken så hon stod och skrek, askul. Haha nästan allas hennes lektioner blir roliga bara för hon är så virrig. Förra lektionen prata hon om en kille som hette "deep throat", så då fick vi ett gott skratt me. Fick vg idag oxå på spanska läsförstålseprovet, jag fatta ingenting jag som var säker på ig. men jag klagar inte :D På vägen hem träffa jag stephanie oxå, de var rooligt för de var länge sen jag träffade henne så vi snacka lite å så  :) Har nyss ätit vofflor och nu har jag lovar hanna att plugga sam så jag ska väl göra de (a) PUSS PÅ ER!


gammal på mig och min bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0