Måndag.

Efter tre timmars sömn skulle man upp för att befinna sig på levnadsläran i två timmar 8.20, men det är asnajs jämfört me idrott som vi hade där förut (: Vi pratade om attraktion, vi tjejer skulle snacka om vad vi tyckte var attraktivt på killars utsida & insida & gissa vad dom sa om oss & tvärt om för killarna dåra :) Det var lite roligt, men de var ju dom vanliga sakerna "snäll, vältränad, fint hår, social osv". Fick veta av min mentor/kemilärare att jag får G i kemi, jag är helt överlycklig för ett G! :D Så hade jag matte B prov (bl.a därför jag kom så sent i säng igår), som gick okej & spanska läsförstålse som gick rent ut sagt åt helvete, jag fatta ingenting av texten bara att de var ngt om prov :S jag som började bli bra på spanska, haha. Fast i slutet av dagen var jag så sjukttrött att jag höll på att somna på engelskan & på spanska provet, ville bara hem så fort som möjligt. Så ikväll blir det bara slappa hela kvällen, har inge plugg så kmr nog blogga iställe & kolla tv :) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0