Nu är de slut..

på godisätandet för mig! Jag har bestämt mig, jag ska sluta äta godis/onyttigt. Förra gången i sommras/höstas gick de i 2 månader, riktigt bra! Så nu ska jag försöka igen, men lääsk måste jag få dricka annars avlider jag + att new york veckan skiter jag i det :) Så önska mig lycka till nu & träna oftare ska jag oxå göra! Så får vi se hur det går, sportlovet var ju ren k-a-t-a-s-t-r-o-f, herregud vad onyttigt jag åt! Fan vah jobbigt de kmr bli -.- hahah! Jag är ju sjukt sockerberoende!


byebye :'/



 


Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

mums vad gott godis :D

Hoppas du får en riktigt bra lördag!

2009-03-07 @ 11:50:20
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0