Old times.

Just nu sitter jag och kollar på efterlyst och lyssnar på "It's true, life will smile for you". Har pratat me carro i telefon i 2 timmar oxå, haha vi är helt sjuka tsm, det roliga me carro är att vi har exakt samma humor, vi garvar åt allt tsm "skadeglädje den sanna glädjen" elr hur ;) haha. Imorron är jag ledig, veeeeery nice! Så jag ska sova länge och sen åka till Narin för att plugga. Ajuste men jag tänkte visa er en bild på mina söta vänner från 8an. Första gången vi 4 fikade tsm, helt sjukt vad tiden försvinner! Varför saknar man alltid "gamla tiden", det är alltid så. Dumt, man borde njuta av vad man har istället!


Kommentarer
Postat av: filippa

en blond, en brun och en svart ;)

2009-03-25 @ 22:09:10
Postat av: maja

Ja, ni var fettsöta :)

2009-03-26 @ 10:17:02
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0