Only 2 weeks left!

Om två veckor elr 8 skoldagar nu precis sitter jag, carro, melle och hanna på flyget till NEW YOORK! Jag tror knappt det är sant, jag kan inte fatta det! Fan så jag ska shoppa :D I´m sooo happy :D omg det är fan en dröm som går i uppfyllelse. New york me mina älsklingsbrudar  hos filippa å hennes familj. Den som säger att lycka inte kan köpas för pengar har aldrig köpt en flygbiljett till NY! haha (; Jag älskar min mamma, pappa & filippa som gör det möjligt, tack ni är verkligen bäst!



 här är jag om två veckor, jag vet att ni är avundsjuka! ;)


Kommentarer
Postat av: C

yeaaahh :D SNART KOMMER VI LÄNGTAR MONSTER MYCKET!

NY SE UPP! mohahaha

<3 <3

2009-03-25 @ 17:27:06
Postat av: maja

Jag läängtar oxå sjukt mkt, bara typ en vecka kvar nu :D <3

2009-03-25 @ 19:24:25
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0