Onsdag

Dagen började med samprov & massa slarvfel, så himla irriiiiterande! Idrott där vi brudar spela streetbasket, var faktiskt ganska kul :) (de lär ni inte få höra ofta). Tillslut me matte som gick skit, jag var så trött så jag skrev fel 10gr säkert och fick fel svar hela tiden, haha min lärare frågade tillome om jag hade dyselexsi -.- noot good! Åkte hem och min favvorätt sushi me min sjuka mamma, så himla gott! å gissa vem som har sparat ihop 7500kr själv bara på 3 månader ;O jag är fan stoolt, jag har verkligen sparat! Så får jag mer av mammi och pappai (a) thihi gissa vem som ska slööösa i new york :D lyyycka! Nu ska jag plugga lite svenska och fika me mammi. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0