paaniiik.

Om 6 timmar har jag nationella/kurs prov i kemi. Jag måste få g för att få de i slutbetyg, allt hänger på det här. Jag har inte kunnat sova ngt inatt, jag är jättteenervös :/ men jag har faktiskt pluggat till de men jag lovar kommer få hjärnsläpp eller så kommer allt som jag inte kan. aja men vi får hoppas aatt de löser sig & att jag inte svimmar, hhaha. Först nu har jag idrott & matte, funderar på om jag ska skippa sminka mig. yes så får de bli. Slutar halv 5 idag så då syns vi (; <3


uuuussch för kemi. haha så har man kemi b kvar -.-'

Kommentarer
Postat av: erica

Sv: tack gillar din med,du är riktigt söt :D

2009-03-04 @ 09:04:38
URL: http://teasteme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0