Robinsson

Kollade på premiären av robinsson idag, och herregud vilket program, det känns så uttjatat men lite underhållande är det faktiskt! Dom bara klagar å klagar på den där jävla stranden hela tiden. Men hallå trodde dom tv4 skulle bjuda dom på lyx semestern elr? Nej ger man sig in i leken får man leken tåla. Haha jag säger bara att jag aldrig skulle söka dit, jag satt till o me i min soffa och skrek när ödlan kom -.- haha men jag vet två kära vänner (carro & hanna) som skulle äälska om jag var me, dom skulle sitta och garva ihjäl sig, det lovar jag! Men tyvär lär dom nte få se de ;) nej nu ska jag kolla på american pie!


Nej tackar vet jag karibean. fan vad jag saknar.

Kommentarer
Postat av: linnea

SV: ja jag tycker också ettan är bättre .

ja visst är den fin ? :)

2009-03-22 @ 10:52:46
URL: http://linneasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0