skadeglädje!

Jag missade wipeout som hade premiär i söndags. Pratade nyss me carro & hon sa att det var asroligt. jag, carro & skadeglädje är lixom ett :) haha så de måste jag se nästaa söndag! Minns när vi var i romme och så var det ett hopp och det var inte snö i början av hoppet så alla ramlade & bokatvligen talat flööög frammåt, det var säkert 20 personer & ingen tänkte ens på att ngt måste vara fel, herregud vad jag & carro garva då! 2 gr han vi åka upp i liften å skratta så vi grät, men sen var de ngn som la dit snö -.-' Jag & carro har helt enkelt världens bäsra humor! <3


haha, jag älskar dig bästavän, vi har alltiiid roliigast :) <3

 

Kommentarer
Postat av: filippa

haha det kommer jga ihåg xD



2009-03-09 @ 22:30:22
Postat av: maja

sv; haha jaa ;D fan så roligt det var!

2009-03-09 @ 23:03:09
URL: http://maajab.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyy vilken ful bild maja inte okej !

<3

2009-03-12 @ 16:54:14
Postat av: Maja

nej du är sötast carro, det är du alltid :)

2009-03-12 @ 17:30:20
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0