Söndag

Åt ben & jerrys till frukost i sängen me datan och kolla på "are you smarter then a 5th grader" , klockan två då tvingade jag mig själv att klä på mig halvt sovande. vahfan är det me mig :S Åkte till söder för att träffa caroline för att fika på vårat favorit fik fåtöljen. Träffade melle & carro en snabbis oxå för att lämna melles mobil. Vi fikade allafall och pratade och hade de jättemysigt :) sen drog vi till donken på fridhemsplan, haha vaddå tjoockisar :O Så nu kom jag hem & mina föreldrar hade kommit hem så vi ska äta pizza, haha jag är verkligen inte sugen på det. Jag behäver inte äta ngt mer tills påsklovet, så mkt som jag ätit i helgen -.- Kolla nyss på familjen anorlunda oxå, jag föörstår verklign inte hur man kan vilja ha så många barn, aja alla gör som dom vill men jag tkr fan synd om dom. PUSS PÅ ER!

bild på mig & min älsklings caroline <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0