Tisdag!

Hej sötnosar :)
Just nu sitter jag & har mitt hat ämne svenska, vi ska skriva en tidning om medeltiden men jag nördar mig me annat iställe. Har bilden sen två timmar, vi ska rita landskap me blyerts -.-' sen ska jag till kista där min morfar ska hämta mig sen ska vi hem till hnm och fira min mormor som fyller år idag, Grattiis världens bästa mormor! Ikväll blir det bara desperate och så bloggar jag efter de. Har inga roliga bilder elr ngt att lägga upp häller, är ju i skolan... usch vah skoltrött jag är. Men det är bara 16 jävla skoldagar kvar sen drar jag till new yooork :D längtar mega mkt! aja nu ska man få lite gjort allafall, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0