torsdag.

Hej sötnosar!
Har jag näämt hur ooootroligt mkt jag hatar spanska -.- Jag fick ig+ på muntliga idag, IG+ det förtjänade jag fan inte, hatar min spanska lärare, usch! Så tkr hon att jag ska gå på spanskastöd ända dagen jag slutar tidigt, glöööm. aja som ni märker är jag irriterad. Fast jag fick VG i matte A, omg så glad jag är :D nu får jag 500kr! hihi. Just nu sitter jag på min svenska lektioner och tråkar -.-' haha jag gör verkligen ingenting nyttigt på den fast de ordnar jag i helgen om jag hinner. Om en halvtimme slutar jag & då ska jag hem, är ensam hemma för resten av helgen. Så sjukt skönt men den ensamt, men jag har planer för hela helgen så tråkigt lär det inte bli allfall.  Igår var jag & pappa och handla mat till mig, bara massa färdigmat, colalight, godis & min älskade juice jordgubbe lime från brännhults, så sjukligt god! haha så de är de jag ska leva på nu, man pallar ju nte laga mat när man är ensam. Pussar!


Kommentarer
Postat av: Filippa

hur fan kan man ge IG+!? det bedyget maste ju bara finnas till for att reta upp elever! visst, om man inte fick G, men maste man lagga till ett plus bara for att man ska bli irriterad for att man var sa nara! och far man IG+ kan man val lika garna fa ett G... om du vill kan jag slanga mig pa planet direkt sa att jag komma komma till din spanska och skalla ut idioten ;)

2009-03-13 @ 01:46:27
URL: http://filippaw.blogspot.com
Postat av: Maja

haha ja jag fattar det inte häller, heelt sjukt :S men hon är helt störd -.- + att dom jag var me är värsta mvgbarnen så man fick ju inte bättre självfötroende av de precis.. <3

2009-03-13 @ 08:23:23
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0