Torsdag

Vädret var lika bra idag & jag blir alldeles lycklig av det! Tänk när man kan ha ballerina skor, haha jag älskar mina nya ballerina så jag vill bara använda dom :) Skolan var helt okej idag, men det mesta berodde nog på vädret. Väldigt slapp dag allafall. Jag hann göra klart svenska tidningen i tid + en insändare & reccentin kl 3 inatt på bara en timme, jag är lite stolt faktisk! höhö elr vi får väl se när betyget kommer.  Haha det var kul på svenskan när jag efter en dags kämpande äntligen fick ut tidningen från datan så skulle jag & min grupp sätta ihop tidningen & killarna tyckte jag var skitduktig som fixade å trixade me vår framsida på paint, haha inte svårt alls! Killarna kom på namnet "medeltid-ningen" till tidningen och tyckte dom var skitfyndiga, haha (; Mötte pappa i solna och fick nya hörlurar till min ipod, han är så sjukt snäll :) Men ikväll blir det tidig sömngång, finns inge bra på tv häller & jag tar en ledig plugget.  Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0