Torsdag

Idag hade jag bild för första gången. Det gick bra & läraren värkar helt okej. Som tur var bytte elin till bild annars skulle jag få gå ensam, så bilden är räddad ;D + att alla andra har hål då så de e lektionen efter lunch så alla går hem å äter typ. Hade svenska oxå, hatar verkligen det. Bytte lärare idag till en sämre, jag ville ha kvar den andra hon bah " du är så aktiv på lektionerna & muntlig på lektionerna, hög mvg nivå", haha vaah? jag aktiv lixom. nej men bra att hon tkr de :) så jag ville inte byta till ngn gammal kärring. Vi ska skriva en tidning på medeltiden, behövs de sägas mer -.-' aja nu ska jag sminka av mig & hoppa i sängen me datan (; btw imorron har jag ingen idrott elr samhälle = slutar innan lunch, me liiike vääldigt mkt! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0