28 maj

En långdag. Började 8.20 me att jag hade spanska np i 20 min, jag fick g :D *överlycklig* sen vare hål 2 timmar. Så var de engelska och fick tbx np då och de gick sämst, men allafall. Sen vare 3 timmar hål igen. Å alla i min klass hade bara en lektion men som tur är hitta jag några vänner å spendera den me. Seg dag allafall. Efter bilden kom mamma och hämta mig så drog vi till min kusin julia i norrtälje som fyller år, GRATTIS GUMMAN! Åt mat, tårta där och hade de skitmysigt :) Därimot när vi ska hem glömmer mamma bort att de e derby så vi hamnar i 40minuters kö och mamma dampar för hon inte hittar hem för dom hade spärrat av råsunda, haha. AIK vann såklart :D <3 Nu ska jag skriva min svenska som jag bara mår ännu mer dåligt av för jag hittar bara flerfler å åter fler fel -.- puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0