29 o 30 maj

Började me skola, hade min första sovmorgon på månader så jävla skönt! Fick veta att jag får vg i svenska oxå så de kunde inte börja mkt bättre. På eftermiddan åkte jag och elin till karlberg där klassen skulle ha militärhinerbanan. Jag gjorde ingenting, jag skojar inte de var skitläskigt. Alla (ja nästan alla fall) var att man skulle hoppa från höga höjder, klättra i stegar 10 m upp i luften, gravla i sand och hoppa ner i en grop. Nej de var inge för mig så jag hoppa över de, höjdrädd som jag är :) Sen drog jag hem en stund till Tim för att sedan korkat nog åka tbx till solna för att sedan åka till stureby (= världens omväg). Ellie fyllde år så vi hade jätteroligt, vi måste ses oftare! Fast jag dampar på tbanan, när jag skulle hem så tog det 1.5 timme hem, när de vanligt vis tar 30 minuter -.-, men som tur är hade jag roligt sällskap allafall ;D

Idag ska jag fixa klart eu-papper och levnadslära utvärderingen, sen är INGA mer arbeten, läxor och prov i 3 månader, sååå skönt! Men ändå onödigt å gå i skolan 1.5 vecka till, jag driver mig bara genom alla tusen håltimmar om dagen för att bara ha slapp lektioner i 20 minuter. Sjukt onödigt. Ska träffa carro bästis ikväll oxå, får se vad vi hittar på :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0