Dålig morgon

Den här morgonen har inte alls varit min morgon. När jag skulle tvätta ansiktet så hade jag inga toffsar och då är det nästan omöjligt. Sen när jag ska sätta på datan så fungerar den inte, försöker typ 2-3 gånger men nej den vägrar fungera. Sen efter en timme sammarbetar den lite och går allafall på men då är de skitkrångliga saker man ska göra och nu har virusskyddet slutat fungera + min datamus. plus att vara på landet och vara allergisk mot pollen är ingen toppen idee.  Aja nog om det. Snart ska jag och mamma åka till köping och handla mat och kolla i dom få affärer som finns. I kväll kommer mormor och morfar på middag så de blir mysigt! Nu ska jag lägga mig ut i solen och sova lite. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0