god natt!

Jag är verkligen jättetrött. Hela dagen är gjort och det tackar jag för. Fatta vad skönt å lägga sig i sin säng och sova snart! Nu är alla presenter köpta så de är skönt :) även fast man fick åka både till kista, stan och solna centrum. Haha juste jag var så trött så jag tog fel tunnelbana hem, hur lyckas man :O  Hade livräddning idag oxå, dyka ner på botten och hämta upp en 70kg docka, jag klara de! så jävla bra, ahah.  Har legat o smsat me bror hela kvällen, han är verkligen bäst! Han får mig alltid på bra humör, han är världens finaste <3 Jag ska komma upp till dom i sommar nu äre bestämt så jag längtar, jag älskar att vara där! Känns som mitt andra hem typ. Önska mig lycka till tills imorron då jag har spanska nationella. sen aaaaldrig mer spanska, det är lycka det! puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0