Helgen

Fredag; Jag var i skolan, slappt för jag skippade ju konditionstestet (a) sen drog jag hem och fullpackad drog jag till mitt landställe i nacka. Helt seriöst, jag var död när jag kom fram. Jag gjorde allt för nellys skull, annars kunde jag väntat på papi som kunde skjuttsa mig. Men nej jag lova nelly och komma 6. Vanligtvis tar det lite mer än en timme men i fredags tog det två! Jag fick vänta en halvtimme på bussen och när jag åkte tbana var det föresningar -.-' När jag väl kom fram så hoppa vi studsmatta, kolla på talang, tvspel & massa annat mys hela natten :) jag älskar att vara hemma hos henne!


mitt landställe, fast vår tomt i 2500m2 stor men man ser nte de på bilden ;)


Lördag; Började me att jag var me nelly på morgonen sen drog jag & papi och handla. Eftersom jag fyllde år hade jag släktkalas på eftermiddag. Verkligen jäätteroligt och träffa carolina, ida och julia! Det är inte alls ofta jag ser dom. Fick jättefina paket och åt tårta osv. På kvällen drog jag till Nelly igen. Vi kollade på melodifestvalen & robinsson. Sen ringde nellys killkompisar och ville ses så vi såg dom en kort stund och kolla på naked mile och kolla på ena killens kattungar, så jävla söta! Sen drog vi hem till nelly igen och såg slutet av melodifestvalen. Inte för jag hörde alla men han som vann var ju värdig vinnare :)







Söndag; Kan ni gissa vad jag gjorde då? Jag var med Nelly. Vi hoppade studsmaatta, spela tv spel och bara flumma :) Vi har alltid så roligt tsm. Vi kom fram till att vi har kännt varandra 9år :O det är sjukt att tiden går så fort! Nu har jag nyss ätit sushi och  nu äter jag tårta och colalight (a) så jävla gott! Puss på er & hoppas ni haft en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0