Framme!

Nu har jag precis kommit fram till rölen (ungeför vid köping). Vi har stannat och köpt godis, glass, ätit på donken, hah gissa vem som bestämde de, tjockkiis (a) elr iofs bestämmer jag alltid vad vi ska ätaa :) Handla mat och hyrde film. Mamma är så glad att jag följde me så hon är så himla söt och snäll just nu me allt. Så idag ska vi väl inte göra något speciellt, bara slappa, fika hos mormor och morfar, dom har stuga 15 minuter ifrån oss och sist tänkte jag gå en promenad för allt jag stoppat i mig idag. Inte bra, jag dricker colalight och äter godis varje dag -.-'

Igår hade vi allafall jätteroligt, som alltid ;) men inga bilder för jag märkte på morgonen att kamran var dööd. Vi åt lax med chevreost, så jävla gott! Så följde jag me hanna och köpte en fin sommarkläning :) men jag får tyvär inte shoppa något, jag går ju på shoppingdiet :( Men kvällen var allafall väldigt lyckad och alla brudar kunde komma så de var skitkul<3 Pappa fråga nyss om jag ville hjälpa hnm å kratta, haha neever. Fattar inte ens vfr han frågar när han vet att jag hatar sånt, jag ska lägga mig i solstolen och lyssna på musik. Bjuder jag på en låt som jag älskar. puss! 


 
Jag i bilen, helt osminkad och ofixad. Men jag älskar mitt hår idag!
Har inte tuperat de elr hårsprej elr ngt, bara tvättat det, sjukt fint är de allafall (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0