Ingen vanlig onsdag!

Dagen började med presenter av mamma och pappa, fick mest pengar, biobiljett, ansiktmasker, hårtork, halsband och sen fick jag ju resan till NY (som jag gjorde på påsken me mina vänner). Jätteglad blev jag! Så borde alla dagar börja ;) Så var de bara att dra till skolan och där var de bara som vanligt. Fast jag fick massa söta gratulationer, även från folk jag aldrig pratat me innan, haha :) Dagen slutade med nationella i engelska, slutade inte förns 4 när jag vanligtvis slutar 12.25, lite surt. Jag åkte hem och träffa mamma, vi gick och handla mat. Jag bestämde hallon&choklad tårta och chevresallad, äälskar :D så jag är bara så glad idag! Massa pussar så hörs vi senare! <3

Mitt fina halsband, älskar det! "happiness" står det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0