Godmorgon!

Har jag nämt hur mkt jag älskar min carro? hon är helt underbar allafall. Jag kan snacka med henne om allt. Vi hade jättemysigt och köpte naturgodis & colalight ofc, filmen var jättebra enligt mig. Snygg kille och humor så det kan inte blir mkt bättre. Påminde mig lite om 30 snart 13, fast dom var inte alls så lika om man tänker efter. Så var jag på filmhumör oxå så de gjorde det bara bättre, Jag är så lycklig att det bara är fredag och man har två sovmorgonar till! För de behövs jag är döödstrött.

Idag ska jag plugga och solasolarium (a) sen ska jag me papi till landet. Skittråkigt egentligen eftersom nelly är i turkiet hela veckan. vfr känns de som alla åker bort nu? Roligare än så här blir det inte, nu blir de melon till frukost :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0