Nacka

Nu är jag i nacka och har extremt tråkigt. Men eftersom min pappa är så snäll har vi åkt och köpt massa godis å colalight som jag tänkte äta medans jag kollar på talang desperate housewives säsong 4 ikväll :) Så har jag köpt lite smink oxå.. Vi åt på donken oxå (a) asså det är de ända jag ätit idag en liter cola, actimel + en cheeseburgare. Exakt samma som igår, men jag är inte hungrig, jag mår bara illa. Wierd. Så ikväll ska jag bara sitta hemma framdör tvn och häcka, varken liisa elr nelly är hemma så de finns inte mkt och hitta på :/ Mamma å mormor är ju i övik men själv fick man inte följa med, jag lovar att de är för att simon bara vill vara me miig då. Så jag är lite sur för de! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0