Onsdag

Just nu sitter jag vi min stationära data, år och dar jag satt vi den. Ljudet är så gryymt bra på den så nu sitter jag och lyssnar på musik på högsta volyym! Synd bara att alla bilder är på den bärbara. Jag känner mig en aning töntig när jag sitter vi två datorer framför mig, smsar me mobilen, kamran & ipoden 5 cm ifrån mig. Hur skulle jag klara mig utan all dess teknologi? Idag har jag bara haft två lektioner men såklart när man skulle sluta halv 12 så klämmer dom in spanska nationella till kl 4. Det ska vi inte prata vi skulle ha dom delarna som ska vara "lätta", skriv å läs. Det gick totalt åt helvete -.- Nu sitter jag här me min upfuckade svenska uppsats som är föresenad (=lång natt av plugg för min del) :/ Men det är looooov nu i 4 dagar, jag älskar de! Skit najs eftersom mami & papi åker iväg imorron så jag antingen är jag ensam hemma elr så följer jag me papi till landet, vi får se! Men imorron ska jag allafall träffa C elr A :) puss!


När jag väl sitter vi gamla datan så bjuder jag på biler för mer än ett år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0