Onsdag

Känns som torsdag, hela veckan har varit helt förvirrande. Vi hade vanlig skoldag idag, hade fortsättning på muntligt prov me 6 andra, haha lite pinsamt för vi kunde typ inge så de blev bara massa långa tystnader & gissningar(a) Så stannade jag kvar på resursen me Elin och hennes vänner. Riktigt kul och min lergubbe är klar nu, finally! Sen drog jag hem och åkte till maxi stormarknad me mami, fick nya gardiner å lite sånt + att vi handla massa saker till lördag då jag ska ha släktkalas för jag fyllde ju år förra veckan (a) hihi jag älskar och bestämma! Mamma bah "maja det här är 100 gången du säger jag vill ha".  Nu ligger jag bara i sänge å tänkte sova om en stund, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0