Låt den rätte komma in

Dagen har varit skitmysig och extremt onyttig.. inte bra. Nu ska jag kolla på talang, som snarare börjar lika idol. Men helvete, nu såg jag att de är humor galan iställe, jag är skitsur. Vad hade dom tänkt jag skulle göra här ute på landet? Sen hyrde jag filmen "låt den rätte komma in", får väl kolla på den. Har hört att den ska vara jättebra, filippa sa ju att den gick på bio i NY, lite ballt.

Minns när jag var liten, elr liten å liten. Ända tills jag gick i 7an hatade jag skräckfilm. Jag vägrade kolla på de, jag blev livrädd. Kan bero på att jag e väldigt mmörkrädd av mig. Nu älskar jag skräckfilm.. men jag hatar skräckfilmer me kannibaler, uuussch tål verkligen inte! Men hur som helst så nu ska jag kolla på "låt den rätte komma in" och hoppas på det bästa! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0