Torsdag!

Nu har jag deppat klart. Igår var inte min kväll om vi säger så, mycket gick fel.. Men nu är jag på topp igen och lika glad som alltid. För jag orkar verkligen inte bry mig mera. Föresten så saknar jag faktiskt min hanna. Kan varken smsa elr ringa me henne i 4v :/ Jag vill snacka me henne, jag gör ju de varanan dag så de känns väldigt tomt utan min knäppa hannie. du får komma hem snart älskling!
 
Idag ska jag träffa min bästis Carro. Ska verkligen bli skönt å träffa henne, kan verkligen snacka allt me henne. Hon är guld värd :) Vi ska väl gå på stan och ta en fika elr jag vet faktiskt inte alls vad vi ska göra. Ska få me henne till kicks oxå för jag tänkte förbruka mitt presentkort till massa klet till ansiktet (foundation & puder). Sen mååste jag hem och göra klart svenskan, är ensam hemma så jag ska laga sallad och sätta på musik på högsta volym. Det var mina planer för dagen. Så skönt med ledighet :D puss!



hitta massa gamla låtar på datan, den här låten tröttnar jag aldrig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0