saknar det.


Jag saknar värmen, världens största kryssningsbåt, karibean och miami. Att äta hur mycket som helst och dricka hur mkt colalight jag ville. Äta med sara och isabell + deras familj. Att surfa, bada, shoppa och ligga och sola hela dagarna. Jag saknar att springa runt på båten hela nätterna med isabelle och alla omogna och roliga saker vi hittade på. Hiss händesen, asså herregud vad pinsamt. Vi stod bara och garva, jävligt tur att dom inte fatta svenska. Det som hände på båten stannar där, elr hur ;) Vi var ju riktigt pinsama men kul som fan hade vi. Isabelle du gjorde verkligen min vecka, vi hade så sjukligt roligt tsm! Alla roliga, konstiga och framförallt snygga männsikor vi träffa. Höstlovet 2008 var en av dom bästa veckorna i mitt liv. Den kommer aldrig kunna beskrivas, den måste upplevas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0