God morgon :)

Igår när jag skulle till carro så planera jag för en gångs skull så att jag skulle komma i tid, men vet ni vad som händer? jo bussjäveln kör bara förbi min hållplats, så jag o dom som stod där blir inte så glada. Sen när bussen väl kommer sätter jag mig på en plats och då vänder sig killen framför mig och sitter o stirrar på mig hela resan, det var inte diskret häller, åh vad sur jag blev. hah! Men kvällen var allafall superrolig :)


Nallen fick hon av carro, så hade vi alla skrivit saker på den (a)

Nu har jag allafall vaknat, hade 3 missade samtal från dolt nr, det är ingen idée att ni ringer före 12, jag sover & ni kan nte väcka mig häller, jag vaknar inte av telefonen. mohaha. Mina föräldrar är hemma i helgen. Först blev jag skitsur men sen är min mamma så snäll och sa att hon skulle laga lasange (hon hatar o laga de) och sen fick jag en ny lacome kajal penna. Har inte varit me dom sen skolan börja så de blir väl faktiskt ganska bra ändå :) Har inga planer för idag, har inge plugg häller så jag är sååå glad! Ska jag bara chilla elr kanske drar o kollar på caroline, vi får se. Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0