God morgon

Sitter o har webdesign nu, nästa lektion har jag prov i etik o livsfrågor. Jag har inte pluggat ngt, så jag har lite panik men de e bara sitta o skriva massa skit så går de säkert bra. Nu nördar jag påp farmville. Hahah seriöst jag o caroline har blivit största farmville nördarna. Igår satt vi o fundera vad som händer me kaninen när den är klar? asså av kossorna får man ju mjölk, av fåren ull osv. Men vad tar man från en kanin så att den fortfrande lever? haha aja vi är knäppa. Nu ska jag fortsätta här, vi hörs ikväll bitches ;) <3

Min sida, den är inte klar, men ni kan kolla ändå :)
http://www2.edu.sollentuna.se/~maber_92/cssdream/cssdream1.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0