I´m home

Jag har haft en stenkul kväll, dock är jag jätte trött så jag tänkte sova nu. Den började inte lika bra dock, jag tappade bort mitt bussfodral, vilket (nästan) hela mitt liv ligger i, busskort, bankomatkort, legg,  två mediciner, gymkort + mitt skolkort. Jag hade total panik & skämde ut mig för hela danderyd, haha ja nästan allafall. Men det var ngn som hade lämnat in det & allt var kvar! Tappade min ipod oxå, men den fick jag oxå tbx. Herregud säger jag bara. Att det finns så underbara människor! Men annars var kvällen superlyckad. Det togs miljontals bilder under kvällen, men alla befinner sig på matildas kamra så vi får se lägger upp några när hon laddat upp dom på fb. Jag o Anna fick skjutts hem så nu har vi varit i dom flesta förorterna i sthlm, haha! Riktigt snällt var det allafall. Men nej nu måste jag sova, God natt babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0