Jag är tvungen.

På varenda blogg kan du hitta dom elaka kommentarerna, kommentarerna som försöker trycka ner bloggaren. Dom kommer alltid att finnas så länge bloggar finns & det är inte bara i bloggar. Jag förstår mig inte på folk som sitter och skriver elaka kommentarer i någons annans blogg. Att försöka trycka ner en människa utan att ens kunna stå för det. Varför inte säga det face to face, annars kan man lika gärna vara tyst. Det är bara fegt annars. Att man orkar? Att man orkar slösa energi på någon som man tydligen inte gillar. Att försöka få personen att må sämre? Tror ni att ni mår bättre av det? Ni tjänar ingenting på det. Varför följa en blogg om någon man inte gillar. Jag tar inte åt mig, ingen ska ta åt sig, jag tror inte på att "allt är avundsjuka" som vissa säger. Men jag tror inte personen som skriver den elaka kommentaren mår speciellt bra. Vissa säger att ”det är roligt att sitta o garva åt personen”. Men come on? Har ni verkligen inget roligare för er? Tydligen inte. Till er nolifers, skaffa ett liv.  


Kommentarer
Postat av: jag

om du inte tar åt dig av kommentarerna hade du inte behövt skriva detta meddelande

2009-09-18 @ 18:07:21
Postat av: maja

jag tar inte åt mig, men det är inget jag behöver bevisa för dig. Det är bara mitt problem i sånafall. jag stör mig oerhört på alla äkliga anonyma bara, that´s it :)

2009-09-18 @ 18:27:19
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0