Lördag

Skulle möta upp filippa kl ett på tcentralen. men som jag tror ingen har missat så brann det ju i tunnelbanans blålinje på tcentralen. Så alla i det proppfulla 3vagns tåget skulle ta ersättningsbussar. Åh herregud vad jag hatar ersättningsbussar, det åkte en precis när jag kom upp. Sen stod jag o alla miljoner människor där och väntar en HALVTIMME, men nej ingen jävla ersättningsbuss dyker upp. De slutar me att 507 kmr o alla rusar till den, o bäst som jag är tränger jag mig före alla. thaha. Så 1 och en halvtimme senare så möter jag upp filippa allafall, stackare som fick vänta på mig. Vi gick till sushi king och åt sushi sen gick vi runt i affärer och shoppade lite, ni kan få se det senare (a) Dagen an slutades på donken me cola o glass, skitmysig dag! lessen men de blir inge videoinlägg, mitt batteri till kamran är borta :O puss!


Kommentarer
Postat av: filippa

mysig dag <3

2009-09-06 @ 16:25:56
URL: http://filippaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0