tiisdag

En otroligt händelsrikt dag! Jag har spenderat halva dagen me att sova & andra att sitta framför datan, kul? nja men otroligt skönt. Jag har sån j*vla huvudvärk och ingen ork alls. Har snackat me min bästis oxå, det hela slutade me "men nu måste vi lägga på, så vi kan plugga" & har jag pluggat? såklart inte. Jag blir inte överraskad fall hon inte häller gjort de, vi kom bara på massa ursäkter till att slippa. men hallå jag är sjuk?! fast prov imorron *paniiik* Ska dricka min colalight nu & käka jordgubbar, puss!

Kommentarer
Postat av: Dumbo

hahah joo fyfan ja pluggade som faan (A) haha kan ju allt på latin nu, kan ju typ läsa bibeln på latin nu :P haha! <3<3

2009-09-01 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0