Torsdag

Hade ju inte värdens bästa morgon, jag var riktigt grinig, sovit för lite osv osv osv. Sen när jag åkte till skolan, så började jag tänka lite. Livet blir verkligen vad man gör det till. Jag hade ett val, antingen kunde jag gå runt & sura & vara lessen hela dagen. Eller så kunde jag kasta allt som fick mig må dåligt åt sidan & göra det bästa av sitvationen. Ja dagen blev riktigt bra, & till stor del tack vare mina tjejer, det blev många skratt. Satt o raderade grejer på min mobil, sms, bilder osv. Raderade säkert 20kontakter jag inte vill ha något att göra med längre, det kändes skönt. Varför hållakontakten me folk som får en att må dåligt? aja ni är ett förfluet. Jag lova min bästavän att jag ska försöka nu, jag ska göra de för henne. haha nte för ni fattar ngnting, men allafall. Min blogg, o jag skriver det jag vill. Nu håller pappa på att steka pannkakor, yummiie! puss darlings!




Kommentarer
Postat av: Dumbo

ja bra älskling, du har tagigt åt dig av de jag sa, och håll de nu oxå, försök verkligen!! <3<3

2009-09-11 @ 01:00:16
Postat av: maja

dumbo: ofc baby, jag tar alltid åt mig av vad du säger. Det ska jag verkligen, för jag kan allafall inte fortsätta såhär. :) <3

2009-09-12 @ 00:35:04
URL: http://maajab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0